قيمت و خريد نعنا | هایار طب
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد عمده نعنا

قيمت و خريد نعنا از سايت هايار طب به عنوان مجموعه ي توليد کننده انواع محصولات گياهي دارويي به همراه بسته بندي و ارسال به سراسر کشور

نعنا از دسته سبزي هايي است که به صورت خوراکي مصرف شده ودر سراسر جهان انواع مختلفي مانند نعنا مصري نعنا مراکشي نعنا آناناسي دارد. خواص دارويي نعنا و طعم بي نظير آن باعث شده است که اين سبزي خوراکي به صورت خشک شده و تازه در انواع غذاها و نوشيدني ها به کار برود نعنا معمولا در بازار به صورت عمده و بسته بندي شده در بازار خشکبار و عطاري ها عرضه شده که هر يک از انواع متنوع نعنا داراي قيمت و بازار متفاوت از هم هستند.

براي اطلاع از قيمت و خريد نعنا وارد فروشگاه هايار شده و با ثبت سفارش خود از طريق شماره پشتيباني،  نعنا را با قيمت ارزان و کيفيت مرغوبي به شکل عمده يا جزيي تهيه کنيد هم چنين ميتوانيد با کارشناسان سايت هايار تماس گرفته و از راهنمايي مشاوران ما در زمينه ي خريد نعنا عمده و تکي مطلع شويد.

خرید و قیمت نعنا

 نعنا

نعنا از جمله گياهان محبوبي است که هم به صورت خشک شده و هم از برگ هاي تازه آن استفاده ميشود.نعنا با طبع گرم و خواص بي نظير خود کاربردهاي زيادي در زمينه ي تهيه غذا ها عرقيجات و گياهان دارويي دارد . در کنار موارد ذکر شده نعنا براي تهيه ي اسانس انواع کرم ها خوشبو کننده خمير دندان ادامس آبنبات شيريني نيز به کار ميرود. از نعنا در توليد و تهيهي محصولات آرايشي بهداشتي و شيميايي نيز استفاده ميشود.کاربردهاي فراوان نعنا در زمينه ي هاي مختلف باعث شده است که اين گياه دارويي از محبوبيت بالايي در سراسر دنيا برخوردار باشد.

خريد عمده نعنا

خريد نعنا  از فروشنده ي واقعي و توليد کننده به شکل مستقيم باعث ميشود که در صرف هزينه ها صرفه جويي کنيد.با خريد نعنا از توليد کننده و با حذف دلال و واسطه و ساير هزينه هاي جانبي آن ميتوان نعنا را با قيمت مناسب و ارزان تهيه کرد. براي خريد نعنا عمده يا تکي ميتوانيد با ثبت سفارش خود در سايت هايار اين محصول پرطرفدار را مستقيما از فروشنده بدون دخالت واسطه و دلال دريافت کنيد.

روش برداشت نعنا

نعنا از محصولات پر طرفدار گياهي است که در داخل کشور تهيه و توليد شده و بازار آن توسط توليد کنندگان داخلي تامين ميشود. براي خريد نعنا ميتوان اين محصل را به صورت خشک شده و يا با استفاده از ابزارها و ماشين هاي صنعتي توليد کرد. شکل تهيه ي نعنا از عواملي است که در قيمت گذاري آن نقش مستقيم دارد. براي خشک کردن نعنا اين محصول را در سايه قرار داده و اين کار باعث افزايش کيفيت و بهبود طعم آن در هنگام برداشت است.

در روش خشک کردن نعنا اندازه ي برگ هاي نعنا را به اندازه ي کوچکي تبديل کرده و اين امر باعث ميشود که درصدي ناخالصي در نعنا وجود داشته باشد. در روش خشک کردن نعنا به شکل سنتي باعث ميشود که محصول شسته شده نبوده و به تبع آن کيفيت و خواص موجود در اين گياه دارويي حفظ شود.

خريد انواع نعنا خشک

قيمت عمده ي نعنا خشک سنتي نسبت به نعنا خشک کارخانه بسيار مناسب تر است. اما نعناي خشک کارخانه اي نيز مزايا و ويژگي هايي دارد که باعث ميشود عده اي از خريداران را براي خريد محصول کارخانه اي ترغيب کند.در روش توليد نعناي خشک کارخانه اي نعناهايي که بايد خشک شوند به شکل دست چين شده چيده ميشود به طوري که فقط برگ آن جدا شود. سپس برگ نعنا را توسط دستگاه خشک کن مخصوصي خشک کرده و اين روش توليد نعنا را نسبت به روش سنتي به ميزان قابل توجهي کاهش ميدهد.

از ديگر مزيت هاي اين روش ميتوان به نبود ناخالصي و چوب آن اشاره کرد.در روش تهيه ي نعنا خشک کارخانه اي محصول نهايي خالص بوده و نعناها در اين فرايند شسته و تميز ميشوند. شسته شدن نعناها باعث ميشود که عطر و بوي کمتري نسبت به روش سنتي داشته باشد همچنين محصول نهايي بسيار گران تر از نعناهاي بدست آمده از روش سنتي است.

قيمت و خريد عمده نعنا

نعنا به دليل داشتن مقدار زياد آنتي اکسيدان خود در مقايسه با ساير گياهان در تهيه ي انواع روغن نعنا که حاوي اسيدهاي فيتوسترون فنوليک ساپونينها فلانوئيدها آنتوسيانتين ها کاروتنوئيدها و … است کاربرد زيادي دارد. در تهيه ي انواع داروها از روغن نعنا استفاده ميشود. نکته ي مهم اين است که روغن نعنا جداي خواص فراوان خود قابل خوردن نيست در ادامه از فوايد و خواص نعنا ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  •     جلوگيري از بروز آلرژي
  •     کمک به کاهش وزن
  •     مفيد براي هضم غذا
  •     درمان اختلالات تنفسي
  •     کمک به درمان آسم
  •     مفيد براي تقويت کبد
  •     افزايش توان ذهني و حافظه
  •     کمک کننده به جلوگيري از سرطان
  •     مفيد براي درمان سرماخوردگي
  •     مناسب بهداشت دهان
  •     کمک کننده به پيشگيري از افسردگي

قيمت نعنا

قيمت نعنا به عوامل متعددي مانند مرغوبيت و کيفيت ، حجم خريد بازه منطقه ي توليدي نرخ ارز بازه خريد نوع محصول تازه بودن محصول و رنگ آن بستگي دارد افزايش نرخ تورم و ارز از مهم ترين عوامل موثر بر قيمت نعنا در بازار است .

قيمت نعنا معمولا در فصل برداشت تعيين شده به طوري که در طول سال معمولا 2 تا 3 بار امکان برداشت اين محصول وجود داشته که بسته به نوع نعنا اين عدد ممکن است که تغيير کند.نرخ ارز نيز همانطور که پيشتر ذکر شد از جمله عوامل موثري است که با بالا رفتن قيمت ارز قيمت نعنا نيز در بازار با افزايش رو به روست. از ساير عوامل تاثير گذار بر قيمت نعنا ميزان همخواني عرضه و تقاضاي اين محصول است که افزايش تقاضا و عرضه ي کم اين محصول باعث ميشود که قيمت نعنا به شکل مقطعي تغيير کند.

قيمت و خريد عمده نعنا

افزايش نرخ ارز و تورم ، هزينه ي هاي توليد و عرضه ي نعنا را از مرحله ي برداشت تا بسته بندي و نگهداري از محصول را افزايش ميدهد.در کنار عوامل ذکر شده ميزان دستمزد عوامل انساني موثر در تهيه و عرضه ي نعنا از متغيرهايي است که نقش موثري در تعيين قيمت نعنا دارد.مجموعه ي کشاورزي هايا به عنوان مجموعه ي فعال در زمينه ي کشاورزي محصولات گياهي توليد شده از جمله نعنا را با مناسب ترين قيمت و با کيفيت بالا در اختيار مصرف کننده قرار ميدهد. متقاضيان خريد عمده نعنا ميتوانند با ثبت سفارش خود از طريق شماره پشتيباني، اين محصول را به صورت عمده يا تکي دريافت کنند.

خريد عمده نعنا

براي اطلاع از خريد عمده نعنا به صورت گرمي يا کيلويي پيشنهاد ميشود وارد قسمت فروشگاه هايار طب شده و اين ادويه پرکاربرد را از بهترين و معتبرترين مرکز فعال کشاورزي هايار طب تهيه کنيد.براي سفارش خريد عمده نعنا و اطلاع از قيمت روز آن ، با شماره پشتيباني تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما در بخش پشتيباني استفاده کنيد.

سايت هايار طب در زمينه ي خريد نعنا به صورت عمده يا کيسه اي انواع سياه دانه ايراني و خارجي را در با کيفيت مرغوب در بسته بندي با کيفيت يا مناسب ترين قيمت به سراسر ايران صادر ميکند. متقاضيان خريد عمده نعنا ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار طب و تماس با شماره پشتيباني اين محصول گياهي را از سراسر ايران دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: